1. Czy rysunek na kubkach jest trwały?

Nasze kubki są rysowane ręcznie specjalnym pisakiem do porcelany i utwardzane termicznie. Rysunki są więc trwałe i bez problemu przetrwają normalne, codzienne użytkowanie kubków. Należy je jednak traktować delikatnie tj. nie drapać ostrymi przedmiotami, nie myć szorstką gąbką, nie namaczać i nie podgrzewać w piekarniku.

 

2. Czy są specjalne zalecenia użytkowania kubków ręcznie malowanych?

Według informacji producenta utrwalony termicznie rysunek na ceramice może być myty w zmywarce. Należy jednak unikać programów o podwyższonej temperaturze zmywania (czyli programów do silne zabrudzonych naczyń) oraz unikać wyciągania ze zmywarki kubków, które nie zdążyły jeszcze ostygnąć. Jeśli kubki są myte ręcznie zalecamy mycie delikatną stroną gąbki, bez użycia szczotki, mocnych detergentów (szczególnie mleczek do mycia z ostrymi granulkami) i bez namaczania.

Napisy wykonywane przez nas wewnątrz kubków są mniej trwałe od rysunku na kubku. Jest to wynikiem częstszego mycia wnętrza kubka podczas jego normalnego użytkowania.

 

3. Chcę zamówić kubek na specjalne życzenie, jak mam to zrobić?
Zakup odpowiednią ilość kubków z oferty Kubków na Specjalne Życzenie. Napisz do nas poprzez formularz kontaktowy. Wybierz model kubka na którym mamy narysować Twój projekt, spośród modeli widocznych na zdjęciu w ofercie kubka na specjalne życzenie. Opisz nam swój pomysł. Jeśli masz zdjęcia lub szkice, które pomogą Ci przedstawić swoją myśl załącz je w wiadomości. Do 2 dni po zaksięgowaniu płatności za zamówienie prześlemy Ci projekt kubka wg Twojego pomysłu. Możesz w nim wprowadzać zmiany, do momentu aż będziesz zadowolony. Do 2 dni od momentu ostatecznej akceptacji projektu malujemy, utrwalamy i wysyłamy kubek. Czas oczekiwania na kubek jest więc zależny od naszej współpracy, wynosi minimum 4 dni robocze.
Pamiętaj również, że dla każdego zamówionego kubka na życzenie możesz przesłać jeden projekt. Całkowita zmiana koncepcji kubka już po wykonaniu przez nas projektu nie jest mile widziana. Narysowanie projektu kubka jest czasochłonne, prosimy więc szanuj naszą pracę.
Jeśli Twój pomysł na kubek jest bardzo “odjechany” i masz wątpliwości czy damy radę, napisz do nas przed złożeniem zamówienia. Naprawdę szybko odpowiadamy na wiadomości 😉

 

 4. Jaki jest czas realizacji kubków?

Kubki wykonujemy w terminie 3-4 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.
Prosimy zwróć uwagę, że przelewy zlecone przez Ciebie po godzinie 15 w piątek zostaną zaksięgowane przez nasz bank dopiero w poniedziałek, dlatego zachęcamy do wyboru opcji Przelew 24 dzięki której od razu dostajemy informację od banku o dokonanym przelewie.

 

5. Chcę zamówić kubek, ale z własnym imieniem w środku, czy muszę zamówić kubek na specjalne życzenie?

Nie. Krótkie napisy i imiona w naszych standardowych kubkach wpisujemy bez dodatkowych opłat.

 

6. Interesują mnie zaproszenia ślubne, jak mam złożyć zamówienie?

Nasze najpopularniejsze zaproszenia ślubne to te z kwiatami suszonymi. Przed złożeniem zamówienia na zaproszenia Kwiaty Polne, Niezapominajki, Kwiecista Łąka prosimy o kontakt w celu potwierdzenia dostępności kwiatów.
Następnie zakup odpowiednią ilość zaproszeń. Jeśli w ofercie nie ma odpowiedniej ilości napisz do nas. Jeśli nie chcesz zapłacić za zaproszenia z góry, możesz wpłacić zadatek na zamówienie. Jeśli życzysz sobie takie rozwiązanie napisz do nas, wysokość zadatku zależna jest od wartości zamówienia. Kwotę zamówienia pozostałą po wpłaceniu zadatku uregulujesz gdy zaproszenia będą gotowe. Wyślemy Ci zdjęcie Twojego zamówienia lub zapłacisz za nie w chwili odbioru osobistego.

 

7. Jaki jest czas wykonania zaproszeń?

Czas realizacji zaproszeń to minimum 2 a maximum 3 tygodnie. Na specjalną prośbę zazwyczaj jesteśmy w stanie przyspieszyć realizację, w takim przypadku prosimy jednak o wiadomość przed złożeniem zamówienia.

 

8. Jakie informacje mam przesłać gdy złożę zamówienie na zaproszenia?

Napisz do nas wiadomość z informacją o terminie, na który potrzebujesz zaproszeń. Wyślij do nas tekst zaproszenia (w załączniku w dokumencie tekstowym) oraz ewentualny tekst na wkładki, a także listę gości z odmienionymi nazwiskami (w skoroszycie Excel). Nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w nazwiskach i przesłanych do nas tekstach.

 

9. Co jest w cenie zaproszenia?

Cena zaproszenia uwzględnia wydruk wybranego przez Was tekstu wraz z personalizacją gości.
Po otrzymaniu tekstu zaproszenia przesyłamy do akceptacji projekty układu tekstu wraz z proponowanymi czcionkami. W niektórych kolekcjach zaproszeń cena uwzględnia również wkładki do środka. Szczegółowy opis można przeczytać w opisie poszczególnych rodzajów zaproszeń.
Poza zaproszeniami z Królewskiej Kolekcji nasze zaproszenia nie posiadają kopert. Istnieje możliwość zakupienia przez nas pasujących kopert za dodatkową opłatą.

 

10. Podobają mi się zaproszenia, ale mam prośbę o niewielką modyfikację, czy jest to możliwe?

Napisz do nas wiadomość i opisz co masz na myśli. Drobne modyfikacje wykonujemy zazwyczaj w cenie zaproszeń. Jeśli okaże się, że Twój pomysł wymaga więcej pracy ustalimy kwotę do dopłaty.

 

11. Chciałabym zmienić kolor zaproszeń, czy mogę?

W większości naszych kolekcji jest to możliwe. Prosimy o wiadomość, prześlemy wzorniki dostępnych kolorów. Można również spotkać się z nami osobiście w Krakowie i wybrać odpowiedni dla siebie papier z naszych wzorników papierów.

 

12. Czy dostanę fakturę?

Tak, wystawiamy faktury, jesteśmy legalnie działającą firmą.

 

13. Czym wysyłacie przesyłki?

Towar zamówiony w naszym sklepie internetowym z wysyłką na terenie Polski dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej (usługa Pocztex Kurier48), Paczkomatów InPost lub kuriera UPS, wedle wyboru Klienta. Cena wysyłki pocztą wynosi 13 zł,  paczkomatami 18 zł, natomiast wysyłka kurierem UPS kosztuje 21 zł. Czas dostarczenia przesyłki jest zależny od wybranego sposobu dostawy. Pocztex Kurier48 dostarcza paczki w 48 godzin od nadania, Paczkomaty 24 do 48 godzin, kurier UPS w 24 godziny.

Przesyłki zagraniczne wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera UPS. Koszt wysyłki uzależniony jest od całkowitej wagi zamówionego towaru.  Aby zamówić przesyłkę zagraniczną skontaktuj się z nami mailowo. Wycenimy ją indywidualnie dla Ciebie.